Eerste 2 dagen - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu Eerste 2 dagen - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

Eerste 2 dagen

Door: Angelique

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

21 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Hallo,

Hier een berichtje vanuit New Zealand (NZ). De reis was erg lang maar is goed verlopen.
De eerste dag in NZ zijn we in Auckland op de Sky Tower geweest waarvan je een schitterend uitzicht hebt over de hele stad. Hierna zijn we onze auto wezen halen en toen begon het spannende deel....links rijden en dat direct al in de stad! Eerst bagage opgehaald bij het hotel en toen naar Coromandel. Dit ging hoofdzakelijk over een bochtige provinciale kustweg maar daardoor wel een mooi uitzicht.
Vandaag, de tweede dag dus, zijn we in Coromandel met een treintje door een prachtig natuurreservaat gereden. Bij het beginpunt was een pottenbakkerij. 's middags zijn we "even" naar "Hot Spring Beach" geweest. De rit hiernaar toe duurde 2 uur, het waren niet de kilometers maar de bergen waardoor het zo lang duurde. Daar aangekomen bleek het stukje strand met warm waterbronnen heeeel klein en al vol met mensen die kuilen aan het graven waren. Wij zijn toen maar lekker in de zon gaan liggen, wel met factor 30 ingesmeerd! Op dit moment regent het helaas!
Morgen gaan we op weg naar Rotorua.

Tot de volgende keer.

• 21 Februari 2008 - 16:32

Mieke:

Leuk om van jullie te horen! Geniet ervan daar!! Liefs Mieke en Casper

• 22 Februari 2008 - 12:40

Rub:

Klinkt goed hoor!!! Geniet er lekker van. Hoe is het eten daar? Ook niet onbelangrijk. Hebben jullie een beetje veel keuze?
    ZOEN!!