Laatste dagen Noord-Eiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu Laatste dagen Noord-Eiland - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Noord-Eiland

Door: Angelique & Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

25 Februari 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi,

Hier een laatste berichtje vanaf het Noord-Eiland. Morgen vertrekken we met de ferry naar het Zuid-Eiland.

Waar waren we gebleven.......
Vanuit Coromandel zijn we naar Rototura gereden. Het eerste gedeelte was langs de kust en daarna door de weilanden, allemaal zeer mooi. Veel koeien en schapen gezien. Bij aankomst in Rototura konden we de geysers al ruiken, wat een lucht zeg! naar rotte eieren :-( tot in de hotel kamer. De volgende dag zijn we eerst naar "DE" geyser van de omgeving geweest, die ging om 10:15 spuiten, Wat een mooi gezicht zeg. Daarna nog in het park verder gelopen. Door de mineralen had de aarde en het water verschillende kleuren. Foto volgt. Daarna zijn we naar een Maori dorp geweest om te zien hoe ze nog steeds met de natuur (warmwater geysers) leven. Ook de show mocht niet ontbreken. Toen was het toch echt tijd om naar Tongaria NP te rijden, wat hoog in bergen ligt. In dit NP zijn de films van "The Lord of the Rings" op genomen. Verder hebben we hier een natuur wandeling van 6km (2,5 uur) gemaakt met als tussenstop een waterval. Nu zou je kunnen denken 6km - 2,5 uur, het was berg op berg af puhpuh. En vandaag dus naar Wellington gereden, dat was een rit van 5 uur, in de middag nog wat van Wellington gezien. Morgen vroeg (6:30 uur) weer op om op tijd te zijn voor de ferry. Dus we sluiten nu af.

Tot de volgende keer vanaf het Zuid-Eiland.

Groetjes

• 25 Februari 2008 - 12:11

Tatjana:

Hey girls,
    Druk, druk,druk.... jullie hebben al zo veel gezien....en er staat nog veel op het programma..!dus veel plezier...en geniet daarvan. De foto's zijn geweldig! Gr.

• 25 Februari 2008 - 13:56

Lena - Question !!!:

Hi Angelique,

I see you enjoy your trip !!! The pin you sent to TA to Michal for Yuval got lossed. Michal doesnt'know anything. Did you leave a copy of the envelope or of a cover letter ? Sorry... Sorry...