De foto's - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu De foto's - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

De foto's

Door: Angelique & Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

09 Mei 2008 | Nederland, Huizen

He he,

Eindelijk staan een grote selectie van onze foto's in het onderstaande album met een stukje uitleg. (Als je meer wilt zien of het verhaal er bij wilt horen, kom dan eens langs voor een borrel en het verhaal)
En dan nog de foto's die we kwijt waren. Dat waren nu net de foto's van Wellington, Kaikura (en de zeehonden) en het Abel Tasman NP. Maar gelukkig heeft een collega van Angelique in Israel ze kunnen terug halen. Ik (Doranda) heb een harde schijf waar ik tijdens de vakantie de foto's op kan kopieren zodat ik altijd kan door blijven fotograveren zonder dat ik een te kort aan memory kaartje heb. Maar helaas was er nu blijkbaar iets mis gegaan met het kopieren.

Veel kijk plezier:
http://picasaweb.google.com/doranda.brunott/VakantieNieuwZeeland2008

Groetjes,
Doranda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Angelique & Doranda

Vakantie verslag van onze (Angelique en mijn) reis door Suriname.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 5229
Totaal aantal bezoekers 29829

Voorgaande reizen:

03 Maart 2018 - 25 Maart 2018

Suriname reis

17 Februari 2008 - 14 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: