De laatste rit in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu De laatste rit in Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Twizel, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

De laatste rit in Nieuw-Zeeland

Door: Angelique & Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

11 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Twizel

Hoi,

Vandaag hebben we de laatste rit in Nieuw-Zeeland naar Christchurch. De afgelopen dagen hebben we drukke dagen gehad. Van Te Anau zijn we via de Southern Scenic route naar Dunedin en het kasteel gereden. Het was een zeer mooie route met heel veel weilanden met grote groepen schapen, zo leuk :-).
We hebben met een internatioanle groep van 14 mensen in het kasteel zelf gedineerd. Waar tussen de courses het verhaal van William Larnach werd verteld.

Eergisteren zijn we van Dunedin via de Moeraki Builders en de pinquins (ja, we hebben er wel 2 gezien in een uur) naar Twizel gereden.

Gisteren zijn we Mount Cook op geweest, naar het Sir Edmund Hillary instituut en hebben er een wandeling gemaakt naar een uitzicht punt op de Tasman gledsjer, waar we ijsschotsen in het meer zagen.

Vandaag dus de rit naar Christchurch en dan moeten we ook vandaag de auto inleveren.

We kunnen hier geen foto's meer plaatsen, ik (Doranda) zal een fotoalbum maken, de link zal ik hier neerzetten of mailen naar diegene die het leuk vinden om te kijken. Je kan natuurlijk ook bij een van ons komen kijken dan krijg je natuurlijk wel het hele verhaal erbij.

Groetjes.

• 10 Maart 2008 - 20:43

Mieke:

Jeetje, wat is het snel gegaan zeg! Lijkt alsof jullie net weg zijn!! Volgens mij was het een supertrip! Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's! Tot snel! Liefs Mieke

• 13 Maart 2008 - 01:40

Rub:

Een uitgebreid verslag met een lekkere pot thee erbij lijkt me erg gezellig!
    geniet nog even van de laatste dagen!!

Liefs, Rub