Foto's en Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu Foto's en Milford Sound - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

Foto's en Milford Sound

Door: Angelique & Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

06 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Hoi,

Hierbij de beloofde foto's van de helicopter vlucht en Angelique haar paraglider vlucht.

Verder zijn we vandaag naar Milford Sound geweest een bekend fjord welke op de UNESCO wereld erfgoed lijst staat. Het was zeer indrukwekkend die hoge bergen zo vanuit het water omhoog gaan.
Morgen zitten we hier ook nog maar dan wordt het weer slechter weer, vandaag hadden we het dus getroffen :-)

Groetjes en tot de volgende keer.

• 06 Maart 2008 - 07:52

Ingrid (de Overkant):

Hallo meiden,
    het ziet er allemaal geweldig uit hoor. De natuur en het avontuur hebben jullie goed verdeeld....Angelique was het niet erg spannend met de para naar beneden? Het ziet er in iedergeval erg spannend uit... Door jullie foto's is mijn wens om ooit daar nog eens naar toe te gaan alleen maar groter geworden! Geniet er nog van, ik ben nieuwsgierig naar de volgende foto's en verhalen.
    Grt. Ingrid