Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu Nog een paar uurtjes - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

Nog een paar uurtjes

Door: Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

17 Februari 2008 | Nederland, Huizen

Hoi,

Een laatste berichtje vanuit Nederland. Nog een paar uurtjes en dan gaat de reis beginnen. :-) We hebben er zin in.

We vliegen zo om 20:15 als eerste naar Frankfurt en dan hoppen we zo verder tot dat we dinsdag morgen rond 3 uur in de morgen Nederlandse tijd in Auckland zijn.
Het is daar 12 uur later dan hier in Nederland.

Groetjes en tot van de week.

• 18 Februari 2008 - 09:07

Barbara:

Weet niet of je mijn sms nog hebt ontvangen maar hierbij nogmaals HEEL VEEL PLEZIER EN GENIET ERVAN!!!
    Tot over een maand ongeveer.
    Groetjes,
    Barbara

• 18 Februari 2008 - 13:13

Carina:

Hoi Doranda en zus toch???
    Jullie zijn nu aan de reis begonnen en zoals je ziet dus een kijkje genomen bij jullie eerste verslag.
    Veel plezier in ieder geval gewenst en zal regelmatig kijken en een berichtje achter laten.

Groetjes en geniet ervan,
    carina

• 19 Februari 2008 - 12:54

Lena:

Hi Angelique, thanks for a b-day SMS !

How are you there ?

Lena

• 20 Februari 2008 - 18:45

Franklin:

Hi, het is mij eindelijk gelukt. Hopelijk hebben jullie daar beter weer dan wij. Het is heel koud. Groetjes en tot?