De terugreis - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu De terugreis - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

De terugreis

Door: Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

25 Januari 2008 | Nederland, Huizen

De vluchten zullen als volgt verlopen:

Donderdag 13 maart vertrekken we om 15:35 locale tijd vanuit Christchurch naar Sydney voor een vlucht van 3:15, een rustig begin.

Na een 1:15 uur vetrekken we naar Londen Heathrow dat zou een vlucht van 23:20uur zijn. Ik denk dat we dan onderweg nog wel zullen stoppen om bij te tanken. Maar dat kan ik in het vlucht schema niet zien. We komen dan 14 maart om 6:25 locale tijd in Londen aan.

En dan 2:20 uur later vertrekken we naar Amsterdam Thuis en daar landen we dan om 10:55. Mooie tijd, maar het wordt dan nog wel een lange dag om meteen weer aan de Nederlandse tijd te wennen.

En dan was het weer. Maandag weer aan het werk. Ik heb in ieder geval nog het voor uit zicht van een tripje naar Rome eind september met het werk. Ook weer heel leuk, ik ben er nog nooit geweest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Angelique & Doranda

Vakantie verslag van onze (Angelique en mijn) reis door Suriname.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 29817

Voorgaande reizen:

03 Maart 2018 - 25 Maart 2018

Suriname reis

17 Februari 2008 - 14 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: