De totale reis - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu De totale reis - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

De totale reis

Door: Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

25 Januari 2008 | Nederland, Huizen

Hoi,

Ik zet hier nu vast de hele route met hotels er op, dan kan je een beetje volgen hoe we zullen reizen. En tijdens de reis zal ik dan proberen te schrijven wat we zoal hebben gedaan en meegemaakt. En als het lukt ook een paar foto's er bij te zetten.

Ik heb er echt vreselijk veel zin in, op mijn werk worden ze al helemaal gek van als ik loop te roepen nog zoveel dagen ..... en dan vakantie :-))))))


Het is nu dus nog 15 dagen werken :-)


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Huizen

Angelique & Doranda

Vakantie verslag van onze (Angelique en mijn) reis door Suriname.

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 29811

Voorgaande reizen:

03 Maart 2018 - 25 Maart 2018

Suriname reis

17 Februari 2008 - 14 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: