We kunnen boeken! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu We kunnen boeken! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Angelique & Doranda Brunott - WaarBenJij.nu

We kunnen boeken!

Door: Doranda

Blijf op de hoogte en volg Angelique & Doranda

19 December 2007 | Nederland, Huizen

Hi All,

Eindelijk het verlossende woord. Ik (Doranda) heb een akkoord van Bart (mijn projectleider op het moment) voor de periode van 14 februari t/m 15 maart om op vakantie te gaan. Yeah, we kunnen gaan boeken.

We hadden de afgelopen week al wel op internet lopen zoeken. Daar kwamen 2 reizen naar voren die van Kuoni en van Pacific Island Travel. We wilden eerst alleen de vlucht en de auto regelen en dan de hotels op het moment regelen. dan konden we ergens langer blijven als we dat wilden. We zouden flexibel zijn. Maar naar aanleiding van mijn gesprek met iemand van Pacific Island Travel was dat toch niet zo'n goed idee. We gaan eind zomer/begin herfst, dan is het nog hoogseizoen. Het zou dan wel eens moeilijk kunnen worden qua hotels. We hadden ook geen zin om elke dag aan eht eind van de middag rond te gaan rijden voor een hotel. Dat is ook zonde. Vandaar dat we een reis met hotels gaan boeken. Het wordt de autorondreis van Pacific Island travel http://www.pacificislandtravel.nl/aanbiedingen/27_daagse_autorondreisnz.asp

We hopen morgen een goede offerte te ontvangen en dan kunnen we het verder ingang zetten.